محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

تولدت مبارک همسرم

 

تقدیم با عشق... 

این ناقابل ترین هدیه است که میشه بهت داد...  

اومدم واست هدیه بگیرم 

گل گفت:که مرا بفرست که مظهر زیباییم 

برگ گفت:مرا بفرست که مظهر ایستادگیم 

بید گفت:که مرا بفرست که مظهر ادبم و همیشه سر به زیر دارم 

سرم را به پایین انداختم و به فکر فرو رفتم 

به ناگاه قلبم را دیدم! 

که تمام چیزی است که در زندگی دارم. 

به ناگاه فریاد زدم 

قلبم را می فرستم که خود زیباست مظهر ایستادگی است سر به زیر و با نجابت است

 

دوستت دارم تولدت مبارک همسرم 

الهی ۱۰۰ ساله شی 

 

اصلا همیشه دلت جوون باشه 

 

اینارم فرستادم واسه تولدت برقصن 

 

دووووووووووست داااااااااارم 

 

در کنارتم تا همیشه 

نظرات 3 + ارسال نظر

وااااااااااااااااای یه دنیا ممنون این بهترین تولد تو تمام زندگیم بود نه به خاطر هدیه های زیادت بخاطر این همه احساس و شعر لطیف ممنونم که انقد به من لطف داری کاش جای من کسی بود تا لیاقت این همه مهربونی و داشت دوست دارم بهترین شوهر دنیا خیلی می خوامت از داشتنت بی نهایت خوشحالم

تو ماه تر از اینها استی
لوس لوس لوس
مهمون که لطف دارید

پریچهر خانوووم دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 13:35 http://weloveshack.LoxBlog.Com

سلام گلم خیلی دوست دارم خیلی زیاد و از داشتنت شادم

پریچهر خانووووم چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 18:53 http://www.weloveshack.loxblog.com/

سلام خوبی؟خیلی وقته دیگه نمیای برامم چیزی نمی نویسی چقدر درس می خونی؟همیشه میگفتی درس و برا تو می خونم که.شوخی کردم تو شادو راحت باشی شادم.
عزیزترینم من نگرانتم کاش معنی نگرانی و می فهمیدی کاش خودتو میراشتی جای من بعد کاری انجام می دادی.الانم مهم نیست مهم اینکه سالمی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد