محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

i love y

با نام پادشاه تمام دنیا 

 

و سلام خدمت یکی از بهترین فرشته هاش که الآن داره این مطلب رو می خونه   

 

 

ب ا ت م ا م و ج و د د و...ست دار م   

 

 

واقعا هنر می خواد کسی رو دوست داشته باشی 

چون هر کسی لیاقت دوست داشتن نداره  

تازه اگرم ارزشش رو داشت دیگه تویی که لیاقتشو نداری

هر کسی گفت دوستت دارم  

بگو زکی! 

مگه الکیه  

 

اما من با تمام هنرم دوستت دارم  

 

 

حالا یکی نیست بگه این هنر از کجا اومده 

عاشق یعنی هنرمند یا هنرمند یعنی عاشق 

آره خیلی ها به آدم می گن دوستت داریم 

اما حقیقت واقعا همینه! 

 

کم پیش میاد کسی رو دوست داشته باشن 

اونم فقط به خاطر خودش 

خیلی کم  

 

 

اما پیدا میشه  

مثل عشق تو.... 

 

 

عشق آدم و غیر آدم نمی شناسه 

مثل  

تو که حسابی یه فرشته ای 

 

و مثل پیشی ها ملوسی  

 

 

ای جونم 

خیلی دوستت دارم خیلی زیاد خانوم گلم 

 

که در تمام لحظات از صمیم قلب دوستم داشتی  

 

از طرف همسر خان 

 

تا باشه عشق صادقانه

نظرات 1 + ارسال نظر
پریچهر خانوم عاشق همیشگیت شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 10:51

سلام وای ببخش که دیر جواب دادم نبودم تو اینترنت دوست خوبم همسره مهربانم خیلی مهمونم واگعا که خیلی خوبی می دونی عشقم وقتی متن ها تو می خونم همشه از این همه عشق گریم می گیره دوست دارم ببخش اگه اذیتت می کنم دوست دارم و با تمام وجودم سعی می کنم ناراحتت نکنم دعا کن لیاقت عشق تو رو داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد