محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

تولد عشقمان را از صمیم قلب تبریک می گویم

امروز آفتاب زیباتر از هر روز تابیدن گرفت 

و با خود نوید یک روز زیبا را آورد 

مانند این روز 7/آبان/1390 بهترین اتفاق زندگی من رقم خورد 

زمانی که کم کم کم احساس کردم یک مرد خوشبختم  

و امروز روزیه که شاید بارها توی رویاهام فقط دیده بودم 

روز میلاد عشقم  

 

روزی که سردیه دست هام با گرمیه دست مهربانانه ای پیوند خورد  

و لبای ترک خورده ام با چشمه ی زلال محبت و مهربانی 

 

 

 

و نگاه غریبانه ام به نگاه معصومانه ای گره خورد که برق چشمانش دلم را به آتش کشید 

و بذر محبت را در دلم کاشت 

مرا باور کرد و آتیه ای را که با خشت خشت خیالم برایش توصیف نمودم  

و اذنم داد که بگویم 

می خواهمت 

 

و آغوشش را هدیه ی وجود لرزانم کرد 

 

 

 

آن روز که نگاهم کردی و با محبتت سیرابم نمودی هرگز فراموش نخواهم کرد 

رسم بر دهکده ی سبز دلم این است 

آنکه که مرا به محبت میهمان کرد 

با دل و جان چشم بر قدومش بنهم 

 

با تمام وجودم می گویم 

دوستت دارم  

 

 و امیدوارم در تمام زندگی یمان پیروز باشیم 

تبریک تبریک 

به امید روزهای خیلی بهترتر...

نظرات 1 + ارسال نظر
خانومت سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 10:54

دوست دارم تولد عشقمون مبارک جان من تو تکیه گاه منی تو این زمانه بی معرفت ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد