محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

دوستت دارم به وسعت تمام آسمان ها که چشم ها را خیره می کند 

این وسعت در وجود تو نمی گنجد 

وجودی که در سختی ها تکیه گاه خمیدگی هاست 

و در تنگنای مسیر زندگی  

آرامشی است به ژرفای خیال 

بودن با یادت مثال خوابی است که می برد از یادم غم دیروز را 

و فردای روشن تر از آفتاب 

با تو رقم خواهد خورد 

گاه و بی گاه از تو دور می شوم 

اما می دانی که باز هم می آیم 

این گرچه زیبا نیست اما می آیم 

 

 

دوستت دارم با تمام احساس که بیان نگردد 

دوستت دارم عشق من 

که لحظه هایت را با من قسمت کردی  

و فردایت را

نظرات 1 + ارسال نظر
پریچهر خانووم عاشق همیشگیت سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 10:11

سلام.واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
اشکمو در آوردی دیونم کردی کشتیم چقد تو مهربونی وااااااااااااااااااااااااای خدا خیلی دوست دارم واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا قشنگ بود دووووووووووووووووووووست دارم گلم می دونم انقد که گفتی خوب نیستم اما می دونم انقد خوب هستم که خدا تورو بهم داد

mamnooonam my flower

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد