محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

لمس تن تو

شهوت است و گناه

حتی اگر خدا عقدمان را ببندد...

داغی لبت جهنم من است

حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند... 

 

 

دختر ۵ ساله‌ای از برادرش پرسید :معنی عشق چیست ؟؟

برادرش جواب داد :
عشق یعنی تو هر روز شکلات من را ، از کوله پشتی مدرسه‌ام بر میداری ،
و من هر روز بازهم شکلاتم را همانجا میگذارم

  

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 13:09

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
چقد قشنگ
اما وقتی دونفر عاشقونه و پاک و بی ریا همدیگرو بخوان خدا خودش عقدشون می کنه بهم محرمند حتی اگر زمینی ها نفهمند
راستی
خیلی دوست دارم.

ای کلک می دونم آبجیتو خیلی دوس داری
منم خیلی دوسش دارم لازم نبود بگی
خدا حفظش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد