محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

عید عارفان مبارک

 

  

سلام 

ماه رمضان تموم شد واسه بعضی ها خوب واسه عده ای هم بد 

سحری پاشودن، پای سفره نشستن، غذا خوردن شایدم دعا کردن    

 

دعای سحری با طعم غذا، آّب، شایدم معنویت

نماز صبح رو خوندن حتی واسه یک ماه  

یک روز تازه رو با روزه آغاز کردن 

آدم خوبی شدن، به بقیه احترام گذاشتن، شایدم بد اخلاق شدنو خوابیدنو خوابیدن   

مسابقه ختم قرآن! 

نه منظورم فقط ختم قرآن بود 

قبوله حق 

این همه آیه خوب، واقعا اگر عمل کنیم عالیه.

دشمنی هارو کنار گذاشتن، کینه هارو از یاد بردن 

شایدم مثل همیشه بلدم بلدم کردن  

لحظه شماره واسه افطار 

سفره چیدن، آرزو کردن 

یک دو سه...نه هنوز ربّناست... ...  

 

...  

الله اکبر.. 

به به! اذانم شد حالا می تونیم کلی چیز بخوریم کلی کار بکنیم     

 

 

   

البته اینا مال یکم پولدار تراست  

 

 

اینم مال ما با کلی چاشنی دعا و آرزو

قبول باشه ان شاء الله به سلامتی خدا قوّت    

 

اما خدا کنه یادمون نره... 

 

قبول حق باشه ما که کاری نکردیم همون کسی بودیم که قبلا بودیم  

بریم دودکش ببینیم بعدشم کلی بخندیم با خنده بازار 

شایدم به خودمون و کارامون

سهم ما از روزه چی بود؟   

بماند..

 

بماند..  

روزه هامون قبول بود یا نبود بماند!  

 

چه کار کردیم واسه خدا بیارزه 

 

بماند...

مهم اینه که هنوز زنده ایم راه واسه رفتن زیاده  

 

شاید زنده باشیم و...

 

عید فطر مبارک  

 

تقدیم به همسرم که با قدرت تمام روزه هاش رو گرفت و نمونه یک مومن واقعی است  

و تمام ماه رو با صبوری در کنارم بود و شادم کرد 

با هم سحری خوردیم، افطار کردیم 

خندیدیم  

شاد بودیم، قرآن خوندیم، دعا کردیم 

آرزوی خوشبختی برای همه داشتیم 

ممنونم که با هم بودیم 

 

 

دوستت دارم  

 

والسلام...

نظرات 1 + ارسال نظر
پریچهر چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 14:04

سلام عزیزه دلم خیلی دوست دارم خیلی قشنگ نوشتی مثل همیشه.بهتون افتخار می کنم زیاد درسته اذیت شدی اما بازم به دل نگرفتی دوست دارم امیدوارم خدا بهترین هارو توشه عملت کنه امیدوتر راضی باشی از زندگیت این مهمتره
کمک کردن به دیگرانم مهمه آفرین که اشاره کردی خدا کسی و نیازمند خلقش نکنه.دوست دارم خدا می دونم خدای همه هستی به همه کمک می کنی حتی اونیکه ازت نمی خواد خوشحالم همچین خدایی دارم.راستی منم تو این ماه کاری نکردم مثل هرسال تنها تفاوتش شادی بیشتری بود که در کنار تو داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد