محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

میلادت مبارک

به نام دوست که هرچه هست از اوست 

با سلام و احترام 

اوتابه خدمت تو که با به دنیا اومدنت کلی مهر و محبت و با خودت از آسمون ها پایین آوردی 

تولدت مبارک ...! 

 

این تنها چیزیه که می تونه مال تو باشه از طرف من به عنوان بهترین دوستت و همسریه تو 

  

 

 

امید دارم که من رو با تمام کم و کاستم به عنوان عزیزت بپذیری 

من واقعا د و س ت د ا ر م ا 

... 

 

 

 

تولدت برای من مثل طلوع خورشید دلگرم کننده بود  

من آرزو دارم از صمیم قلب که غروبت را هرگز نبینم 

این برای یک عاشق بدترین حادثه است 

پس برایت آرزوی عمر با عزت و برکت می کنم 

 

... 

می دانم که برای من از بسیاری ها و بسیار بسیار گذشتی 

این ایثارت را دوست داشتم و چه چیز بیشتر از این مرا به وجد می آورد 

که بدانم در تمام دنیا یک نفر اینگونه می خواهدم 

 

مرسی  

 

 

 

این غروری است که به من دادی و من قلبم را پیشکشت کردم  

قلبی که بذر محبتت را کاشت و میوه خوشبختی را برداشت 

دوستت دارم  

که.. 

لحظه های زیبایی را برایم خلق کردی 

لحظه های عاشقانه و دوست داشتنی که فکر آن کدورت ها را می شوید 

 

 

 

این تنها چیزی نیست که من دارم 

تو در دلم مهرت را پروراندی 

و بدان اینک چنان برایم عزیزی که فقط خدا می داند 

 

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر 

عزیزم تولدت تولد عشق من بود زمانی که حتی نمی دانستم  

روزی در آغوش من خواهی بود  

 

 

 

 

دوستت دارم به تمام زبان های دنیا  

  

 

می خوامت 

دوستت دارم تا همیشه 

 

... 

به امید یک عهد و پیمان نو در 21 خ  

 

 

 

و به روشنی فردا ها 

پر از عشق و محبت  

و....

 

 

 

با یه بچه مثل هلو  

 

البته خیلی خیلی دیجه 

 

 

 

دوستت دارم  

  

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد، 

 هیچ فاصله ای دور نیست،                     


هیچ زمانی زیاد نیست

و هیچ عشق دیگری   

نمی تواند آن دو را از هم دور کند.
 

دوستت دارم 

 

 

 

پایان 

 

سال خوبی برایت آرزومندم 

بسیار خوب

نظرات 1 + ارسال نظر
همسریت پریچهر چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 11:03

دوست دارم الان نیستی معذرت که اذیتت کردم نمی دونم با دوچرخه رفتی یا ماشین انشالله سالم باشی
دوست دارم چقد متن شما گشنگ بودش مرسی منم عاشقتم منم خوشحالم می خوام یه دنیا عشق و محبت بهت هدیه کنم انشاالله دوست دارم به حدی که خدا می داند
بهترین هدیرو سه سال شما می دی از بچگی دنبال این هدیه های معنوی بودم ممنون که درکم می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد