محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

پیوندمان مبارک

به نام آنکه عهدش وفاست 

 

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما همسر نازنینم که چهار سال تموم توی سختی ها و راحتی ها(فراز و نشیب)زندگی در کنارم بود که الان میریم تو پنج سال زندگیمون 

دوستت دارم هه عالمه هرچی بگم بازم کمه  

 

 

خیلی خیلی خوشبخت هستم که شما رو دارم جونم، شما ه کلی روزهای خوب واسم هدیه آوردی که اگه بودی نمی دونم چکار می کردم  

 

 

 

دوستت دارم جونم اندازه 25/0  

کمه.... 

دوستت دارم اندازه تموم آسمون همه همه ی همش 

ولی بدون اولی بیشتر بودا 

تو یک اتفاق خوبی 

میون کلی اتفاق بد 

 

Emo_Happy_Smiley_Wallpaper_by_Ixionx 

 

یادش بخیر واقعنی چه روزای خوبی بود اول عشگمون 

ولی یادت باشه الان همدیگرو داریم و این کلی بهتره 

 

 

 

دوستت دارم تا بعد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد