محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

زیباترین لحظه ها با هم بودن است 

و در کنار هم خندیدن و شاد بودن 

از هم تعریف کردن و دست هم را فشردن است 

دوست داشتن واژه ای از بهشت است  

و چه رویایی است در آغوش هم بودن و لب های هم را بوسیدن به نشانه ی عشق  

 

چرا قهر 

چرا فخر 

ما همه از یک حقیقتیم 

همه انسان هستیم  

چه زن چه مرد 

چه سیاه و سفید! پولدار و بی پول 

دوست داشتن بسیار ارزنده تر است 

عشق بسیار زیباتر است 

و چگونه بهشت وجود دارد بدون محبت ورزیدن 

 

و انسان انس می خواهد نه کین  

آنجا که دشمنی ها رنگی ندارد و همه با هم برابراند 

و خود را بر قله های انسانیت ندیده و دیگران را بردگان خود نبیند 

آنجا که همه یکسان اند  

و مستانه می خندند و سرخی صورت هایشان فضا را گلگون 

آنجا بهشت است 

هر کجا باشد حتی در خرابه های شهر 

 

 

دوستت دارم و با عشق می خواهمت تا بهشت 

 

ای عروس دنیای من 

 

 

تو که لحظه های زندگی مرا مملو از حس بودن کردی 

تو که نشان دادی خدا مهربان است 

و عطر تنت را ارزانی ام کردی 

و مشامم را با عشق پروراندی 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پری خانومی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 12:11

سلام وااااااااااااااااااااای چی بگم ازین همه عشق می دونی احساس می کنم من ظرفیت این همه محبت و ندارم دارم منفجر می شم آقا دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم می دونم من مث شما بلد نیستم با کلمات بازی کنم اما بدون دووووووووووووست دارم.مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

mer30 shirin zaboon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد