محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

روزت پیشاپیش مبارک

به نام خدایی که مرد را آفرید یکه و تنها و زن را آفرید مونس تنهاییش 

مرد را آفرید پر از تشویش و پریشانی و زن را مأمن و آرامشش  

 مرد را آفرید محکم و زن را شکننده  

مرد را قائم و پیراسته، زن را زیبا و آراسته 

مرد را حلال مسایل، زن را مزید دلایل 

به مرد داد شوکت و جاه به زن غمزه و عور و ادا 

مرد را به اخلاق و ادب زیبنده کرد  

وان زن را به صد تدبیر ترفنده کرد 

گرچه ما مرد نماندیم، او زن ماند 

درود حق به ملک عالم رساند     

 

روز زن رو به همسر گلم و به تمام خانوم هایی که قدر مردهارو می دونن بدون اینکه قدرشون دونسته بشه تبریک و تبریک می گم اگرچه فقط یک تبریک خالی فایده ای نداره اما از ته ته دلم خوشحالم که شده حتی به بهانه این روز بهت بگم 

دوستت دارم خانومی 

تو خونه ی عمرم رو گلستون کردی 

نظرات 1 + ارسال نظر
پریچهر خانوم پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 13:10 http://weloveshack.LoxBlog.Com

ممنونم عزیز ترینم هزارو صد بار تشکر همدمم مردم ممنون که خوبی ژاکی مهربونی. ببخش بدم کوتاهی کردم اذیتت کردم این حرف و آخرش زدم کاش جای من بودی اونوقت می فهمیدی چقد سخته ۲ ساعت در انتظار بشینی از یه طرف دلت بخواد وسعت مهربونیشو مطلب شیوا زیبا شو که برات نوشته بخونی از یه طرف بخوای که بهت توجه کنه نگات کنه تقصیر منه البته قبول دارم بد کردم معذرت می خولام بخدا خیلی دوست دارم صبح باهم سخن یه بزرگیو خوندیم نوشته بود اگه یه زنی دوست داشته باشه از عشق حالتو بد می کنه من اینجوری شدم شرمندم دوست دارم راستی او مطلبت ماه بود واقعا اعتراف می کنم تو یه نویسنده و شاعر بزرگی که هنوز کسی نشناختت و خدا این افتخار و به من داد تا کشفت کنم ممنون باهد گول بهم بدی از حالا و قتای بیکاریت بنویسی شعر بگی دووووووووووست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد