محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

فراموشی

 ای نام تو بهترین سرآغاز    بی نام تو نامه هی کنم باز 

با نام خداوند جهان سلام  

زندگی تبلور احساس است

احساس بودن احساسی که لذت زندگی را بر می تابد

احساس لطیف محبت که ریحان جان است و سلام خداوند به انسان است 

در لحظه لحظه ی بودن احساسی چنین زمزمه می کند که کسی را بشناسی که دوستت دارد

و به تو این بها را می دهد که باشی

سربلند و بالنده  

کسی که در یادش زنده باشی و فکرش را با نگاهت بسازی  

پر از مهر و بانویی از جنس حیات

محبتی از جانب خداوند که دمیده شد در کالبد همسر  

دوستت دارم خانومه گلم

با آرزوی موفقیت 

آقا بهزادت

نظرات 1 + ارسال نظر
پریچهر خانوم چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 22:02 http://weloveshack.LoxBlog.Com

دوست دارم ارام جانم از بودنت از دیدنت از صدات لذت می برم.افتخار می کنم که انقد خوب می نویسی خوشحالم و مطمئنم اگه بنویسی جز بهترین نویسنده ها می شی دووووووووووست دارم ممنون که انقد برام وقت می زاری می بوسمت

منم ممنونم از توجه شما همسر گلم راستی وقتی نظر می دادی حسابی دل کوچولوت مریض بود با این حال به من لطف کردی دوستت دارم هزارتا مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد