محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

مهدی جان

کاش شبی در عالم خواب تو را می دیدم 

ز روی ماه تو صد بوسه می چیدم 

جان به زلف تو می بندم٬دل از غیر تو می کندم 

ای ماه منیر شبانه ٬سیاه من٬تو کجا و سرگشته دل دیوان من 

با من دل خسته مدارا کن 

شبی گنهکاری خدا را تماشا کن٬بشیرین لبت ما را دعا کن 

خدایا جان ز این پیکر تو بستان٬یا به لطفت مداوا کن 

...... 

خدا جان چندیست پشت در خانه ی تو منتظریم٬با چشم و دل و جان دل شکسته پشت دریم 

در این خانه مگر نه باز است٬شاید صاحب خانه اش پا به نماز است 

چه نمازیست که مرادم ندهد٬به کرامت که شفایم ندهد 

گر همگام به وضو ساختند نماز ما به خون کرده ایم رویت نیاز 

پشت در تو ماندن تا چند٬شاید من راه نابلدم  

شاید تو نباشی در این آستان بلند 

مگر از خوی کریمان است پشت در ماندن٬هیهات٬در نمازم والعصر خواندن 

اگر بر توست هزار سال یک روز٬بر من است هر روزش هزار 

بس کن خدای مهربانم٬قصه ی سرد و سیاه انتظار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد