محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

جک

دوتا سگ می خواستن با هم ازدواج کنن عروس موقع بله گفتن میگه : اجازه پدر سگم , مادرسگم , برادرهای توله سگم و خود تخم سگم واق واق 

کره خره از مامانش پرسید:من چطور به دنیا اومدم؟مامانش گفت:بابای خرت خر شد, عاشقه منه ماده خر شد, منه خرهم خر شدم, عاشقه اون نره خر شدم, این طوری شد که خر تو خر شدو, کره خری به در شد 

یه مورچه عاشق دختر همسایشون میشه 3 روز بعد میفهمه چای خشک بوده. 

دلداری غضنفر به دوست دخترش : مهم نیست که قشنگ نیستی ! قشنگ اینه که مهم نیستی 

به یارو میگن : تولدت کیه ؟ میگه : ۵ آذر ، میگن چه سالی ؟ میگه : هر سال 

به غضنفر میگن چه وقت نه راه پس داری نه راه پیش؟؟؟؟ میگه وقتی که روی اره نشسته ام 

یارو میاد تهرون میره هتل..صبح روز اول میره تو رستوران هتل صبحانه بخوره میبینه تابلو نوشته از ساعت ۷الی۱۱ صبحانه...از ساعت ۱۱الی ۵ ناهار و ا ز ساعت ۵الی ۱۱ شب شام سرو میشود...پیش خودش میگه پس من کئ وقت کنم برم شهر رو ببینم؟ 

به غضنفر می گن چرا جلوی بانک نشستی لنگتو باز کردی می گه آخه شنیدم به بازنشسته ها وام می دن. 

 به یارو میگن: خبر داری پسرت رکورد شکسته؟!یارو میگه: ای خاک بر سرش . گفته باشم……من یه ریال هم خسارت نمیدم !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد