محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

تادیب

خری دیدم لنگان و زار٬عرعر می نمود و بانگ و جار 

بگفتم من از روی عقل و هوش:ای خر نادان چون فتادی از جنب و جوش 

گویا از خریت حزینی یا که درد صد تازیانه بس بدیدی 

چرا می کنی ئو ئو و عرعر چرا٬سرگرانم بردی خرا 

بگفتا بگشتست خشمم فزون نارم طاقت این مردمون 

من خرم جدم خر است٬وآنکو آدم است جهلش بد است٬ندانم هر چه دانم این بس است 

خر به جد کمر به همت بسته است 

دایما شکر یزدان می کنم٬با هر قدم با هر نگاه کار مردان می کنم 

خلقتم اینگونه است٬دستم از اراده بسته است 

خوری و پوشی و گردی هزار!کی نمودی در حد خود شکر نگار 

من خرم ایقدرم بس است٬هر خلقتی اینگونه است  

های تو ای آدمی حیوان عاقل 

بگذشت عمری و نگشتی انسان کامل 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 اسفند 1389 ساعت 11:31

salam. mataleb weblogetoon bad nist.ino mishe az hamin tadibtoon fahmid.man ke khosham amad.
rasti age vaght kardi be weblog man ham ye sari bezan .bad nist

خیلی ممنون

سعید.آزاد دوشنبه 2 اسفند 1389 ساعت 11:37 http://www.serius.blogsky.com

salam dobare.moshkasatam hazf shodan bara hamindobare mozahem shodam
az weblog ma ham didan farmayid.
ba tashakor

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد