محبت

او مهربان است.

محبت

او مهربان است.

سلام جانم

از اینکه با منی خوشحالم من این وبلاگ رو با مطالب زیبا پر خواهم کرد البته با یاریه خدا جونم که خیلی دوسش داریو دوسش دارم پس با من باش اگه دوست داری به این میگن دمکراسی مگه نه شایدم نه ولی خوب دیگه و امیدوارم مدیریت وبلاگ هم ما رو تحمل کنه نزنه به سیم آخر نزن بابا نزن دیواری کوتاه تر از ما ندیدی آقا جون خانوم جون ببخشید حاج خانوم بابا من سیاسی نیستم لاابالی هم نیستم بابام جانبازه اما بسیجی نیستم چون سیاسی نیستم اصلا مگه سیاست چشه تو بگو چش نی یا هست چمیدونم فقط می خوام حرف دلم رو بزنم نه حرفای چیزدار به عنوان یک پسر خوب و خوشگل ایرونی که دینش اسلامه و مذهبش مهدوی و خیلی حال می کنه با خودش از اون الکی خوشا نه بابا چرا الکی خوش من نفس دارم آسمون دارم زمین دارم خدا رو دارم تو رو دارم شما رو دارم برا همین خوشحالم پس این خوشی را از من دریغ نفرمائید چون دوست دارم دنیا رو با چشمی ببینم که شاید شما ندیدی یا دوست نداری ببینی با من تا بی نهایت باش

اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام  دوم از روی محبت به تو دارم یک پیام   چون تو را دیدم ندارم دل به کس   عاشقت گشتم به فریادم برس
نظرات 4 + ارسال نظر
naghmeh شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 15:10

سلام با ارزوی موفقیت برای تو

ممنونم عزیزم

mohamad شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 15:49 http://raigandownload.goo.ir

salam aziz vebet khoshkel va jalebeh ba tabadole link movafeghi?

ممنون

ارکیان یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 12:11

موفق باشید خیلی خوب بود بازم سر میزنم

Shoma sarvare ma hastiShoma sarvare ma hasti

عشگت خانم ارکیان سابق پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 13:13

سیلااااااااااااااام خوبی عسگم فدات بشم چگد آگاتراز قبل سدیا می بوووووووووووووووووووووسمت جووووووووووووونم فدات تاج سرمیییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد